feeling good

2010-09-20 @ 23:17:25
Orkar jag ens kommentera valet? Nej. Alla förlorade. Aja, väcktes av pappa imorse och han hade lagat club sandwich till mig supergott. Pappa är bra gullig ibland. Skoldagen var kort och vi pratade nästan bara om valet. Efter skolan bokade jag tid hos frisören, 19 oktober. Yes om en månad, det var den första tiden hon hade. Det blir klippning och färgning, hur har jag ingen aning om. Är lite sugen på lugg, lite sugen på brunt, lite sugen på att klippa av det, lite sugen på allt möjligt. Kanske borde köpa några peruker istället. Nu ska jag dricka te och äta rostmackor. natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror du skulle passa bra i brunt, inte jättemörkt dock :)

2010-09-21 @ 16:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback