mina syskon

2010-12-14 @ 19:19:59

Det här är min storasyster Linda. Hon är 1 år och 13 dagar äldre än mig. Under dom 13 dagarna får jag alltid höra att hon faktiskt är två år äldre än mig. Vi står varandra väldigt nära trots att vi inte ses alltför ofta. Hon är inte hemma så ofta och när hon är det brukar jag ha annat för mig, tyvärr. Det finns ingen som kan se om jag är ledsen eller förstå mig på samma sätt som min syster kan. Vi är ganska olika, en av hennes största intressen är bilar och allt annat som har med motorer att göra. Själv köper jag hellre nya skor, eller läser skvallertidningar. Men ändå så är hon den som betyder mest för mig i hela världen och som jag älskar högst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback