cookie dough

2010-09-21 @ 21:12:01

Blev lite shopping på stan idag. Med studentkalendern fick man en kupong med "köp 3 betala för 2" på hm. Jag köpte den här klänningen, en beige magtröja och en grå oversize klänning. Allt för 228 kr. Tror aldrig jag kommer tröttna på leopard mönstret heller.. Ikväll har jag käkat sushi med familjen och Sofia. Nu känner vi oss dock lite sötsugna, så vi ska åka till folkes och köpa ingredienser till b&j cookie dough. Yes vi ska göra egen! Uppdatera om resultatet. Nu åker vi, är lite nervös, första gången Sofia ska köra mig.. Uppdaterar om jag överlever snarare. peace


Kommentarer
Postat av: Lina

Ah va fin den var :)

2010-09-21 @ 21:41:55
URL: http://linasvea.blogg.se/
Postat av: arpine

jag lackar. blogga för fan.. jag lackar annars på dig. fattar du? jag lackar

2010-10-07 @ 15:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback