banana pancakes

2010-09-19 @ 18:07:52

Gårdagen gick bra! Har aldrig varit så stressad men annars så var det jätteroligt. Kul att kolla på fulla människor, haha. Slutade vid halv fem och då gick jag och Lina hem till henne. Undrar hur det ska gå för mig i vinter när min sista buss går halv tre. Har pluggat sen jag kom hem, är nästan klar med en uppsats och har gjort instuderingsfrågorna till ett prov. Känner mig lite produktiv nästan. Klänningarna ovan är ifrån h&m. Jag är så sugen på att köpa en ny klänning, det var fan inte igår. Nu ska jag gå och rösta med mamma, och jag har fortfarande inte bestämt mig. Jag får helt enkelt gå på magkänslan, önska mig lycka till. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback