sommaren är kort

2010-07-31 @ 17:04:04





Nu är jag tillbaka! Sitter och här väntar på min kära vän Arpine och då slog det mig att jag inte skrivit något på sisådär tre månader? Det får det bli lite ändrig på. Eller jag ska iallafall försöka. Så ja, vad har hänt sen sist? Sjukt jävla mycket. Jag är inne på mitt sista sommarlov och det har sett ut ungefär såhär!
-Jobbat på kommunen i två veckor, har väl gjort roligare saker men pengar är ju aldrig fel.
-Fyllt 18 och haft 18 års fest tillsammans med Lina sjukt lyckat. Nu får vi äntligen gå ut, yeeey.
-Peace and love med typ hela uppsala. Älskar det. Robyn var BÄST, hoffe var också grym. Vårt tält var inte vattentätt. Jag fyllde år till final countdown med Europe.
-Ayia Napa, det bästa någonsin vill bara tillbaka. Blir ledsen varje morgon när jag vaknar och ser att jag är hemma och inte där. Nästa år kör vi igen!
-Ystad, supermysig resa med en av mina bästa vänner.
-Stockholm, hälsade på lite folk.

Kommentarer
Postat av: öberg

vad gjorde du i sthlm då mån tro.......

2010-08-01 @ 19:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback