röda läppar och nya jeans

2010-01-10 @ 12:47:02
Fanns en hel del kvar på rean. Första affären vi gick in i blev också den sista. Nästan, men vi blev iallafall kvar på gina tricot i säkert en och en halv timme. Deras rea är ju sjuk. Det var 49 eller 99 på alla kläder som fanns på rean. Jag hittade faktiskt väldigt bra saker. Senare på kvällen bar det av till Emelie för middag med temat "röda läppar". Jag som aldrig har haft röfa läppar för, men det gick ju bra ändå. Maten var supergod och sällskapet jättetrevligt. Senare på kvällen kom det lite mera folk. Planen var att jag skulle åkt vidare till Johanna, men jag fastnade och sedan visade det sig att bussen jag tänkt ta inte gick dit. värt att jag inte hann åka, haha. peace


Svart kavaj, 99 kr.

Blommig tröja med puffärm, 49 kr.

Ljusa slitna jeans och blåa höga, 99 kr styck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback