outsiders

2010-01-25 @ 20:22:57
Jag är stört trött idag, somnade vid halv fyra.. Men har klarat mig genom den här dagen också! Efter skolan gick jag och Andrea och käkade lunch i flera timmar på Indian Kitchen, det var jättetrevligtt. Kycklinggryta med cashewnötter och räkgryta. Smaskigt såklart. Svängde förbi Arpine ett tag efter gymmet också, det var mysigt. Man hinner så mycket när man slutar tidigt. Just nu sitter jag och kollar på Outsiders, så sjukt roligt. Har verkligen saknat det programet. En tjej som samlar på dockor, hon berättade att en av hennes dockors pappa var vampyr och när hans vampyr vänner försökte döda dottern så övergav mamman henne. Då blev dockan lite bitter. Tjejen som samlade var 20 bast, kul att fortfarande ha sådan fantasi! see you

Kommentarer
Postat av: andrea

det var mums och trevligt :)

2010-01-25 @ 21:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback