nya annika sörenstam?

2010-01-05 @ 01:46:16
Kvällen har spenderats med härliga människor. Den började hos Sofia där jag, hon och Amanda drack varmchoklad och pratade i flera timmar. Käkade även lite sushi, det var länge sen. Ska fråga mor min om vi kan äta det imorgon, hehe. Sedan så gick jag och Sofia över till Ludde och rökte vattenpipa, Ludde och gänget hade dock tagit slut på nästan all tobak så det smakade lite bränt, men vad fasen. Man lever bara en gång. Efteråt kom Johan över och vi spelade, nintendo wi? Är inte så inne på det där med tv spel men det var roligt. Jag kom sist i alla racertävlingar utom en, jag slutade på 4 poäng och Johan på 102. Det säger ju en del om mina skills. Jag fick iallafall vara Princess Peach, så jag var ju snyggare än honkey kong och jätteapan. Men efter det så vände turen när jag och Johan möttes i golf. Jag vann! Dock så körde vi bara två hål, men kände att jag ville sluta när jag låg på topp. Fick ett under par på första hålet, och par på andra. Säger inte mig så mycket, kanske inte er heller. Nu är jag iallafall hemma och tror att jag fick köldskador på benen efter den isande kylan. Sverige är fan riktigt jävla kallt såhär års. GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback