mjukisbyxor, hett i vår?

2010-01-16 @ 14:28:53

Blev ganska shockad när jag kollat runt på olika modebloggar och andra sidor och ser att mjukisbyxor kommer att bli en trend? Hell no, var min första tanke. Dessa ska alltså bäras till bland annat klackskor, vilket jag själv tycker är ett big nono. Dock kommer det säkert bli som med många andra trender, i början tycker man det är fult men efter ett tag hakar man på trenden. Hade någon sagt till mig för ett år sedan att jag skulle älska nitarmband och allt annat som har med nitar att göra skulle jag svara: ser jag ut som en punkare eller? Man kan kalla det att följa strömmen eller att ändra stil, det som behagar. Men ska bli intressant att se om mjukisbyxor kommer att bli den nya grejen. Men min nuarande åsikt. Bekvämt? Japp Snyggt? NEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback