lite stressad, jaa

2010-01-10 @ 23:33:27
Jag läste igenom mitt tidigare blogginlägg nu. Kom på att rubriken är aningen osamanhängade med texten. Tänkte inte riktigt klart där. Andledningen till rubriken var att jag och Matilda precis hade kollar på tre avsnitt av serien "kniven mot strupen" (skrev fel på namnet, jag vet) och jag hade tänkt nämna det i inlägget. Jag är inte självmordsbenägen eller någon sådant, men kanske lite stressad att hinna med bussen. Kvällen har som sagt spenderats hos Lina. Vi har ätit köttbullemackor och kollat på Click. Jag har sett den förr men det var flera år sedan, på bio med Matilda. Jag minns det dock som att det var igår, första och enda gången jag har sett henne gråta. Inte för att jag gillar när folk gråter, men ja ni fattar. Nu ska vi krya ner i sängen, i tid för första gången på tre veckor. Försöker komma in lite i de gamla vanorna. På tisdag är det skola klockan åtta som gäller. Sov gott! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

aww.

2010-01-11 @ 10:15:18
URL: http://baneman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback