lite längtan

2010-01-03 @ 15:14:06
Igår var vi några hemma hos ludde och rökte vattenpipa, första gången vi använde den lilla vattenpipan på länge. Fan vad den är bra. Efter en stund så gick vi över till Sofia Rosén och satt och pratade lite och sådära. Kom hem ganska tidigt men har sovit tills halv två, idag igen. Måste börja få in lite gamla rutiner. Nästa vecka är det klockan åtta som gäller. Längtar faktiskt lite tills skolan ska börja, jag är nog en bland få. Men jag gillar skolan, jag gör faktiskt det. Oftast. Ska bli roligt att träffa alla man inte träffar utanför skolan också. Nu ska jag åka till djuraffären med mamma och syster. lite söndagsäventyr sådär, eller inte. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback