lisbeth salander

2010-01-04 @ 15:00:53
Filmen vi såg igår var sjukt bra! Älskar Lisbeth Salander, hon är så jävla skön. Synd att hon inte hade så många repliker i filmen dock, hon sa inte så mycket helt enkelt. Men trots det, så är hon riktigt grym, älskar hennes attityd. Sofia som har läst alla böckerna berättade att de har tagit bort stora delar, och jag blev också lite besviken när hon berättade vad som "egentligen" hände. Verkar som att böckerna alltid är bättre än filmerna. I en scen kommer Lisbeth in och är väldigt sminkad med svart runt ögonen, massor av nitsmycken, trasiga tröja, tuppkam m.m. Så är det några tjejer som sitter bakom oss som börjar skratta och ba: gud hur ser hon ut. Och dom skrattar under hela scenen. Vi blev fett irriterade. Inte för att jag heller skulle klä mig så men det är ju inte direkt skrattretande? Aja, deras problem. Jag kom nyss in från en långpromenad med hundarna och ska hoppa in i duschen så att jag kanske tinar lite. peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback