kurviga kvinnor

2010-01-05 @ 18:01:51

"2010 är året då plussize-modellerna tar över. Iallafall om man ska tro på vad som sägs. V magazine startar januari med att bjuda på några kurvor tagna av Solve Sundsbo. Det ska bli intressant att se om plussize verkligen är här för att stanna i de större modemagasinen eller om det bara är en övergående trend de vill haka på."






Källa:
http://caroline.feber.se


Detta lästa jag på en blogg igårkväll. Det är fasen på tiden att det ska komma in lite "vanliga" kvinnor i modeindustrin. Jag hoppas att det är här för att stanna. Tjejer som knappt äter mer en ett salladsblad om dagen är inte några kvinnor att se upp till. Vi ska dock inte dra alla över en kam, men alla är inte så pass smala naturligt. Dock så tycker jag att det verkar vara lite antingen eller, du ska vara smal som en pinne eller vääldigt kurvig. Om jag tänker på hur jag själv och de flesta i min närhet ser ut så är det ett mellanting. Och om jag ska köpa ett plagg tillexempel via internet så skulle jag hellre göra det om modellen var lik mig. Aja lite av mina tankar bara. peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback