köp 2 betala för 1

2010-01-14 @ 19:14:33
Idag är jag så sjukt trött! Försov mig först och främst, sov hela bussresan till skolan, kom dock bara tio minuter sent till första lektionen. Sov hela den lektionen, vi kollade på film och läraren var inte där så jag kände att jag borde passa på. Påväg hem efter träningen sov jag också, och då var det typ djupsömn. Jag tror jag har ett problem! Borde verkligen lägga mig tidigare. Nu ska jag gå ner och äta middag, magen kurrar som aldrig förr. Chicken kebab med bröd, grönsaker och sås. En riktig delikatess. see you

Köpte dessa på indiska idag. Både var redan på rea för 49 kr styck, men
de hade ett erbjudande "köp 2 betala för 1", så då kom mitt presentkort
väl till hands!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback