jdoevåbne'pevbsäljbv

2010-01-18 @ 19:42:57
Idag har varit ett riktigt bra dag tycker jag. Har varit på toppenhumör hela dagen. Vi gick från kvart i ett till tio i fyra, vem kan vara annat än glad då? Var och hämtade min subway macka innan, med chipotele dressing, yum. Påbörjade två nya kurser idag också, psykologi och datakunsap. Båda verkade roliga och inte speciellt tunga, ska bli en rolig termin. Efter skolan så fikade jag med Åsa, Lina och Arpine. Tusen tack till Åsa som hjälpte mig med några komliteringar i matte. Börjar förstå lite nu faktiskt. Tappade som sagt bort min bok i september och har sedan dess inte gjort många uppgifter, därav min ig-varning. Nu ska jag städa mitt rum, kuuuuul! peace

Kommentarer
Postat av: Åsa

No problem Stajn, bara att hojta till, det är ett sant nöje att räkna matte b haha :)

2010-01-19 @ 21:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback