hejdå förkylning

2010-01-13 @ 23:17:22
Tränade för första gången idag sedan jag tog svininfluensasprutan. Cirka fem veckor alltså. Kul att det inte har gått en dag sedan dess då jag inte hostat, haft ont i halsen eller varit täppt. Tror dock att det beror på att jag klär mig lite för tunt för Sveriges iskalla väder. Min hjärna vill fortfarande tro att det går att gå runt med en tunn jacka, men så är inte fallet. Träningen gick bra, konditionen har dock tagit lite stryk märkte jag. Men det är bara att jobba upp. Efteråt köpte jag sushi, 8 bitar för 60 kr!! Sjukt billigt för att vara sushi, dock dyrt för inte så mycket mat. Sedan mötte jag Ludde och vi har bara chillat och snackat hela kvällen. Nu blir det sängen. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback