ge mig sommar, NU

2010-01-26 @ 19:45:09
Det har ju blivit kallare! Helvete, jag som önskade mig plusgrader till februari. Längtar som tusan tills man kan gå med bara ben och ha på sig solglasögon. Vi har dock ett bra tag kvar tills dess. Påtal om kyla, idag när vi var påväg från idrotten såg jag min buss passera, och att stå och vänta i den här kylan är inte ett alternativ. Så vad gör jag? Jag hoppar på 110 som är rätt buss, men åt andra hållet. Tyckte att jag var smart, men tog mig 1 timme och 20 minuter att komma hem istället för cirka 15 minuter, inte så smart alltså. Men jag slapp kylan!
                                

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahahaha! nääää, vad pissigt!

2010-01-30 @ 14:01:58
URL: http://amandanotrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback