for every piece of me that wants you, another piece backs away

2010-01-09 @ 12:22:14
Ursäkta den hemska uppdateringen. Jag blir verkligen lite för lat när jag har lov. Men mådde inte så bra efter i onsdags, och har haft fullt upp de senaste dagarna så har inte orkat uppdatera helt enkelt! Det var jätteroligt hos Sofia i onsdagskväll, det var en väldigt händelserik kväll. Igår var jag på Ica maxi med min syster och Matilda. Köpte tre t-shirtar i herrmodell för 99 kr. En av dom på bilden nedan. Köpte även två läppstift på Lindex. Vill också klargöra att det är de första sminket jag köper på säkert ett halvår. Jag handlar verkligen aldrig smink.. Kläder är mycket roligare att köpa. Nu ska jag ner på stan med Sofia och kolla om det finns någonting kvar på rean. peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback