drömshortsen

2010-01-12 @ 18:51:56
Jag sov två timmar inatt. Två timmar. Dock halvsov jag i bussen påväg till skolan också. Vi hade lektioner hela dagen från åtta till fyra. Känner mig lite smått halvdöd nu. Men det var jätteroligt att träffa alla kompisar i skolan, som jag inte har träffat på flera veckor. Mindre kul var det att höra terminsplaneringarna, man blir ju stressad över allting redan nu. Vårat schema är dock sjukt bra, samma som våra nya kurser (förhoppningsvis). Det är bara svenska, engelska, matte, psykologi, datakunskap, spanska och idrott denna termin. Aldrig mera historia, samhälle och företagsekonomi. Om jag inte väljer till det sedan förstås. Efter skolan gick jag och Lina på stan en stund, hittade lite mera på gina tricot. Älskar att ha presentkort, det känns som att man får allt gratis. Jag köpte ett par höga shorts i skinn, som jag velat ha sedan jag såg dom första gången. Gillar trenden med skinn, och tror dom blir riktigt snygga till bara bruna ben och någon sötare blus till. I like. Dom kostade dessutom 49 kr, jag kunde bara inte motså det. Köpte också en grå västaktig sak, som också den gick loss på hela 49 kr. Billigt är bäst.

Här är dom, mina älsklingar. Har dock tagit bilden från google
då min kamera är glömd hos Sofia. Gillade hur hon stylat dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback