år 2010

2010-01-01 @ 19:32:03
Nu är det år 2010. Och det har hänt så sjukt mycket sedan förra året. Nyår firade jag hos Sofia Härd med massa trevliga tjejor. Sedan bar det av till Björn för de flestas del och där firade vi även tolvslaget, hade egentligen velat vara vi slottet. Det gör den lilla extra nyårsstämmningen liksom, men blev bra ändå. Efteråt så ringde vi taxi och jag, Johanna och Olivia åkte till Ludde i sunnersta på efterfest. Han med ganska mycket under kvällen. Idag vill jag bara dö. Funderar på ett nyårslöfte; inte dricka på hela året. Kommer funka va. Iallafall, ska göra mitt bästa för att år 2010 ska toppa år 2009, kan bli svårt men det är bara att köra. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback