äh, det var ju ett år sedan

2010-01-21 @ 01:47:54

Nu är jag uppe alldeles försent igen. Trots att klockan står på halv elva så borde jag sova vid det här laget. Men icke, det finns ju roligare saker att göra här i livet än att sova. Ni vet väl att man sover bort 2/3 av sitt liv, eller det kanske var 1/3? Saksamma. Jag har suttit och sortertat alla bilder jag har på datorn i typ 45 minuter nu. Döpt alla album, osv. Känns ganska skönt, nu blir det lite lättare att hitta. Upptäckte att när jag var i Egypten med mamma och Lina förra året tog vi nästan 700 bilder?! Det är ju sjukt. Vem vill ens kolla på så många kort? Bildern är långt ifrån snygga, se upp för valrossen ungefär. haha. Känns skönt att kunna säga, äh det var ju ett år sedan. Har ju börjat träna nu. (gjorde det då också, heh..) Sov gott!


Kommentarer
Postat av: emma

guud! det där är inte ens längesen, gud vad smal du har blivit stina! =)

2010-01-22 @ 22:54:22
URL: http://emma.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback