tradera.se

2010-02-08 @ 23:30:41
Kom nyss hem efter en riktigt lång dag. Det började med skola vid nio tiden, däribland ett prov i datakunskap. Det var inte så svårt, men svårare än jag trodde. Min lärare inledde hela kursen med frasen "90% som läser denna kurs får mvg". Peace of cake, var ju min första tanke. Men frågorna var ändå svårare än jag trodde, dock bara ett g-prov så tror jag klarar mig. Eller hoppas. Sen var det lunch på chagall och sedan en tur på stan. Hittade värsta reafynden på monki, men blogg.se har ingen lust att ladda upp bilder nu men ni får se imorgon! Sedan planerade min idrottsgrupp våran lektion som ska hållas imorgon, tema rythm. Tjena, jag har noll känsla för det, men blir en rolig lektion där folk kommer få bjuda på sig själva! Sen, gym med Lovisa. Hem duscha, käka. Till faster och la ut lite saker på tradera som jag ska sälja. Hoppas bara att någon vill köpa, haha. Blev ett grovt tråkigt inlägg men ville liksom prata av mig, lite det är blogg är tillför också. Juste, böt min engelska bok också och den nya verkar mycket, mycket bättre. Skylight Confessions. Blev lite smått deprimerad av mina förra bok. Har tänkt att läsa lite ur den nya nu innan jag sluter ögonen. Eller kolla nya scrubs avsnitten, hmm. Vi får se. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback