om prick fem månader är jag 18! (tredje)

2010-02-04 @ 00:49:58

Det är ju nästan som att det borde firas. Dock så har flera av mina vänner redan fyllt så känns lite surt att behöva vänta ett bra tag till, men jag kommer vara 29 år ett halvår till när de är 30, sug på den ni! Efter sushin åkte vi hem till Ludde och Amanda kom förbi, vi satt och snackade hela kvällen om allt möjligt, det var supertrevligt. Juste, de tog inte kort på sushi stället?! Vilken restaurang tar inte kort nu för tiden, bara kontanter?? Kan dock ha varits så att deras maskin var trasig eller någon annan normal anledning men det ända tanten sa var; kontanter, kontanter.. Så vi får nog aldrig veta. Slutade med att Ludde fick lägga ut åt mig, och vi fick det 15 kr billigare, hehe. Nu; sängen. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback