my nah nah nah

2010-02-22 @ 01:12:21

10 kr, med frakt 16 kr. KAP

Kom hem ifrån landet idag vid fyra tiden. Vi har haft det jättemysigt och ätit massa gott. Har säkerligen gått upp några kilo denna helg. Vi kollade på en superbra film, pojkarna från brasilien. Det är en gammal film som Linas mamma berättade att hon såg första gången för över tjugo år sedan, men det gör den inte en sekund sämre. Innan jag fick se omslaget så frågade Lina mig vad jag trodde den handlade om när jag hörde namnet, jag gissade på gatubarn, Lina gissade på snygga beachboys. Kan säga att vi båda hade ganska fel! Den var grym iallafall, en film man sent glömmer. När jag kom hem så var jag med Arpine och mös lite och sådära. Sedan bar det av till klockarängen för att träffa tjejerna och Matte. Riktigt skön helg med mycket chillande, behövde det. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback