isvak och snygga skor

2010-02-17 @ 21:42:50
Gaaah, imorgon ska vi bada isvak med skolan!! Eller dom som vill ska göra det, fast vem vill egentligen hoppa ner i nästan minusgradigt vatten för att sedan få panik och ligga och sprattla som en fisk tills man tar sitt förnuft till fånga och tar sig upp? Jag tillhör inte den gruppen människor allafall. Dock vet jag fortfarande inte hur jag ska göra, har försökt skjuta bort tanken ett tag nu. Ska nog sova på saken så får mitt morgonhumör avgöra. När klockan ringer kommer jag nog inte vilja något annat än att ligga kvar under det varma täcket menmen. Idag var jag och fikade med Johanna på Cappucino, första gången jag fikade där faktiskt. Tog glass, trots kyllan. Älskar ju glass, då spelar väl inte några minusgrader någon roll? Tog en kula med lakritsglass och en med mintglass. Supergott och trevlig sällskap så klart. Nu kikar jag runt lite på tradera efter något att spendera mina pengar på. Hittade världens i princip snyggaste skor, de måste bara bli mina.

GE MIG!!!


Kommentarer
Postat av: Lina Öberg

dom var sjukt snygga!

2010-02-17 @ 22:53:12
URL: http://linasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback