for sale

2010-02-16 @ 12:00:25
Godmorgon! Eller god förmiddag kanske passar bättre, sitter i min säng och har precis ätit frukost och kollat scrubs avsnitt. Börjar klockan två idag så finns lite tid för att bara ta det lugnt, superskönt. Tradera gick bra igår, fick jeansen sålda för 370 kr och jackan för 215 så jag är nöjd. Har hittat ett par supersnygga skor som jag ska bjuda på senare. Är riktigt kul med auktioner faktiskt, lite spänning i vardagen, haha. Dock så fick jag inte kjolen eller shortsen sålda, kollade runt lite och då det är sommarplagg så verkar inte folk så intresserade. Så jag tänkte att jag kunde testa på att sälja dom här istället!

Hög kjol från rut m.fl. är i storlek L, men en liten sådan då jag brukar ha medium på sånna här plagg.
Bra skick, inte använd så mycket. Nypris 300 kr. Passar undet både sommar och vinter. Har fickor och en dragkedja på sidan. Materialet är lite glansligt.


Jeansshorts av märket fornarina, var tidigare långa jeans. Är i storlek 29, passar också storlek 28. Nypris för jeansen låg på 1400 kr. Jättesköna shorts. Perfekta till sommaren, har lite medvetna slitningar på framsidan, som gör dom ännu snyggare!

Om du är intresserad så kan vi diskutera priset. Kommer inte vara över en hundrig på någon av plaggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback