I'm my own worst enemy

2010-12-03 @ 00:03:48


Jag börjar ångra att jag färgade håret.. Med tanke på att jag är så ljus egentligen så blir det väldigt jobbigt att underhålla min ljusa utväxt. Får se hur jag gör nästa gång jag går till frisören. Kanske rakar av det, vore ganska skönt billigt i drift också.

Sitter hemma hos pappa och kollar på scrubs, båda med en varsin dator i knät, knäet? Det är nästan sjukt hur osocial man blivit.. Nåväl, idag efter skolan så simmade jag på actic sedan blev det en lång kvällsfika med Jesper och Johanna. Vi pratade bland annat om nyår, Jeppe drar till London då, så är ganska avis på det. Själv har jag absolut inga förväntningar, det brukar bli bäst så. Nyår kan ju vara den mest överskattade högtiden på året, hoppas dock på en riktig nyårskyss iår. Min senaste var från Arpine, jag älskar dig också men skulle vara kul med omväxling! Imorgon är det fredag och därmed helg, och jag har inga planer alls förutom att jobba lördag kväll/natt. Kan inte bestämma mig för om det känns skönt eller inte, kanske är bra med lite rehab. Well well, sängen väntar på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback