i'm a sucker for love

2010-08-23 @ 00:51:13


Jag förstår inte varför det ska vara så komplicerat att ta sig hem nu förtiden. Igår var det polisen och idag var det grodan boll som hindrade mig. När jag kommer till våran grind, sitter det en jäkla padda där och vaktar! Jag är lite smått rädd för kräldjur måste jag erkänna. Nåväl, jag tar mitt paraply och puttar till den lite, han flög kanske en halvmeter (och jag som brukar kalla mig djurvän..) och sen spänner han ut magen på det där sättet som man sett på tecknad film. Jag blir livrädd och tror han ska gå till attack så jag springer och hämtar sopborsten.. Och resten är historia.. Nu sitter jag och äter yoghurt med rabarbersmak med lite banan och vindruvor i. sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback