I am the one and only, nobody I'd rather be

2010-08-30 @ 01:14:37

hm 299 kr, acne 11 995 kr

Något som verkar bli en stor trend i höst är jackan med fråskinnskrage. Här är två olika alternativ, en budget och en lyx variant. Själv tycker jag att jackan från hm är mycket snyggare än den från acne. Kan bero på färgen eller formen, det är något jag inte gillar med den bara. Priset är ju också ett minus. Jag funderar dock på att köpa en krage till min nuvarande skinnjacka, istället för en helt ny jacka. Hoppas bara jag hittar någon. Nu är det bums i säng! PUSS

Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha jag beställde den från hm i förra veckan ;) förhoppningsvis fett snygg

2010-08-30 @ 19:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback