Världens sötaste

2009-10-08 @ 23:41:38
Jag har tillbringat kvällen med Wille, världens underbaraste hund. Han gör mig alltid glad, oavsett hur jag kände innan jag klev innanför dörren. Man kan inte hålla tillbaka leéndet som smyger sig fram på läpparna. Jag älskar honom! Nåväl, jag hann inte så långt på mitt projekt men ska fortsätta någon annan kväll :) nu ska jag läsa 20 sidor om medeltiden i min svenskabok till imorgon(!!!!!), bra planering, kul. Sov så gott


Wille ville vara med och hjälpa till, men han är ju inte så jätte händig av sig,
men det gick bra endå! Det är ju inne med markerade axlar så jag sydde på
en guld kedja och något annat jag hittade haha. Såhär blev det allafall.

Köpte även dessa byxor på rea på hm idag. Dom är väldigt
lila, tycker inte riktigt det syns på bilden och modellen är som
jeans leggings. Vet inte om jag kommer använda dom så
mycket, menmen. Dom kostade 100 kr.

Kommentarer
Postat av: Youngboy

You got em' purps

2009-10-10 @ 17:12:10
Postat av: Anonym

vart har du köpt den svarta tröjan då :)?

2009-10-13 @ 23:42:35
Postat av: Anonym

den är mammas så jag vet inte riktigt, finns säkert på de flesta affärer.

2009-10-14 @ 09:58:22
URL: http://stinabirath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback