..och lite från helgen

2009-10-06 @ 00:12:49
Helgen har varit.. Extremt blandad, jätterolig på ett sätt men sjukt trist på ett annat. Fredagen började med ett medelpass på friskis, känns som att jag äntligen har kommit igång med träningen, Go Stina! Som följdes av en fika med Åsa på plock, senare på kvällen bar det av mot Sunnersta på fest. Det var väldigt trevligt med massa sköna människor och en hel del dans, tummen upp för det. Vill också passa på att gratulera Filip FL och Myggan för de fyllde år i lördags, självklart så sjöng vi för dom. Kvällen slutade med att jag och Åsa tillbringade natten hos Sofie. Lördagen behöver vi inte prata om.
Hade med mig kameran i väskan hela fredagen och hela lördagen men jag är verkligen sämst på att använda den. Glömmer helt bort att den ligger i väskan, och slutsatsen av det är; inte så många kort. Men några få lyckades jag iallafall med, enjoy!

När jag och Åsa varit och fikat gick jag i regnet
påväg till bussen, då uppenbarade sig Myrornas
skylten och jag övervägde om jag verkligen borde gå in,
då jag har cirka 100 kr på mitt konto och det är
nästan hela månaden kvar. Men som tur var gjorde
jag det, och voila detta är resultatet. Endast 67,50 kr
med CSN-kortet. FETT VÄRT!

GRATTIS KILLAR! Bilden är lånad av min kära vän Johanna, hoppas att
det är okej <3 Ebba och Gustav var så gulliga som till och med hade köpt
tårta, sedan blev det "Jag må dom leva(?)"

Denna bild får avsluta, ska bli bättre på bilder jag lovar. Eller nej jag lovar
inte hatar folk som inte håller vad de lovar, då är det bättre att inte lova
alls. Tur att bilden är så snygg också.

Kommentarer
Postat av: sofie

hahah.gud vilken härlig bild!

2009-10-06 @ 10:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback