Blod, skratt och tårar

2009-10-12 @ 23:38:26
Lördagskvällen var helt galen, det mesta som kan hända på fester hände, försöker mig på en lite summering; förkrök, Sverige förlorade matchen, besvikna svenskar, spya på bordet, saker välts, tårar rinner, glas krossas, kladdiga golv, oinbjudna anländer, kaxiga killar som tror de vet allt, folk som lackar, slagsmål, näsblod, skrik, bråk, stå ute i minusgrader i för lite kläder. Ja det var väl det som hände. Men trots allt detta så hade jag endå roligt, tur var väl det.

Igår var jag hos min pappa och vi kollade på Wallander och åt ben&jerry's. Det var mysigt. Den glassen är verkligen inte överskattad, snarare underskattad och värd vartenda öre.

Sedan jag kom hem från träningen idag så har jag suttit och gjort en powerpoint om medeltiden som ska redovisas imorgon. Usch, fy och blä, just nu hatar jag verkligen skolan. För första gången i mitt liv, jag har faktiskt aldrig varit skoltrött på riktigt. Men vi får hoppas att det går över fort! Nu ska jag gå ner och äta en avokado, muums.

Bilder från lördagskvällen (efter förfesten glömde jag dock bort att jag hade en kamera..);




SLUTSLUTSLUTSLUTSLUT


Köpte även dessa jeans idag som jag prövade i fredags, de kostade bara
100 kr på hm. Hundra kronor!! Det är sanslöst billigt för ett par jeans, ett
par riktiga jeans! Men nu har jag köpförbud. Jag ska försöka att inte köpa
något förens jag är i Norge. 17 dagar, det är upp till bevis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback