gästbloggarN

2009-10-09 @ 20:43:25
tjaaa

Idag ska jag, johanna gästblogga lite (haha). Stina sitter i mitt rum och kollar in i vägen som ett apatiskt barn så då tänkte ja passa på och skriva lite granna.
Jag har då varit i holland hela veckan och kunde inte vara gladare att vara hemma! Veckan har delvis varit hur kul som helst, men ibland har jag önskat att jag hellre satt på mina lektioner i skolan.. saknade lilla birran där borta, hade vart skönt att ha henne med.. Nu är jag i varje fall hemma och träffa henne direkt, så bra!

Påvägen hem satt alla o pratade om hur jobbigt det var att lämna sina holländska kompisar medans jag och Hanna stod och bokstavligt talat hoppade upp o ner som två duracellkaniner för vi var så glada att komma därifrån haha!

För nått år sedan hade det varit guld att missa en vecka i skolan, men nu i tvåan är det inte lika kul. Man missar verkligen hur myket som helst, tar typ 10 steg bakåt.. illa. Ser inte framemot de kommande veckorna men de får man väl ta.
Nu ska vi ut i kylan o cykla till sofia och kolla idol, mys.

Det här inlägget var inte så kul, men ja är ju inte en lika rutinerad bloggare som stina så de är väl det de beror på..
Får ge de ett bättre försök en annan gång men tills dess får detta duga.


2 skabbiga bilder, nju-huut nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback