Nedräkning

2009-10-26 @ 15:55:01

Det blev ingen större skillnad på håret, vilket var meningen. Dock ser det lite fräschare ut när de slitna topparna klipptes bort. Om tre dagar åker jag till Norge! På torsdagmorgon bär det av, är fett taggad. Ska bli lite shopping där också.

Vad jag vill komma hem med:
En pälsmössa med öronlappar
En korsett/bustier
Nya jeans
Leggings
En transparant tröja
Smycken
Handskar
En oversize skjorta
Något med en bar axel
En snygg norrman



Observera att detta är vad jag vill ha. Men hoppas kan man alltid!


Kommentarer
Postat av: Anonym

norrman*

2009-10-26 @ 16:00:03
URL: http://stinabirath.blogg.se/
Postat av: Emma

2009-10-26 @ 18:55:37
Postat av: emma

Jag är sååå avundsjuk Stina! Hoppas du får det superbra! =D



och det var jag som råkade skicka den där tomma kommentaren för att jag fortfarande inte lärt mig hur mobilen fungerar... haha

2009-10-26 @ 23:59:08
URL: http://emmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback