Cravings

2009-10-25 @ 18:52:18
Lindex Shop OnlineBuckle Heels SEK 179, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Lindex, 199 kr                         Monki 250 kr                Nelly.se 179 kr

Fick jag de här tre plagen vore jag nöjd. Då vore min garderob fulländad. Så känner jag just nu. Men icke, imorgon eller dagen efter kommer jag komma på något nytt jag vill ha. Även om jag köper det här så kommer jag endå inte vara nöjd. Jag blir aldrig nöjd, vad det än gäller. Jag vet dock  att det är många andra här i världen som känner likadant som jag. Man strävar alltid efter något som är ännu bättre, ännu finare, ännu speciellare. Och det är bra, för om alla var hundra procent nöjda med sitt liv så vore det inget liv. Man skulle sluta sträva efter att förbättra och förbättras. Så, lite girighet skadar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback