Att försova sig

2009-10-21 @ 09:17:00

Jag HATAR att försova mig, dock gör jag det i princip varje dag. Mer eller mindre. Jag ställer alltid klockan på 6.45 men snoozar(?) till 7.00, fast min buss går 07.26 så då brukar det bli gaaanska stressigt, men hinnar nästan alltid. Ingen frukost, och får alltid springa till bussen. Dock är jag ganska van, har alltid varit en tidsoptimist och kommer förmodligen alltid att vara det. Men imorse missade jag bussen. När jag står på busshållplatsen märker jag att jag glömt plånboken och nyklarna.. Så det fanns inte mycket annat att göra än att gå tillbaka. Värt. Dock så var min syster uppe och hon är världens snällaste så hon skjutsade mig till skolan. Jag kom tio minuter för tidigt! Det var värt. Nu ska jag plugga lite matte med Lovisa. PEACE


Kommentarer
Postat av: emma

det är helt värdelöst med snoozen! jag kan ligga i flera timmar och tro att det ringer och så blir man bara tröttare! ;(



how are you stinis? :)

2009-10-21 @ 12:31:58
URL: http://emmariah.blogg.se/
Postat av: ELLINORAK

vad kul! jag vet det är det som är det lite extra roliga när man gör saker själv :D

2009-10-21 @ 19:06:15
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback