THIS IS IT

2009-11-12 @ 19:21:18
Idag har jag varit på stan och fikat med Ebba och Åsa. Det var jättetrevligt, drack 018s islatte för första gången sedan i somras. Tyvärr måste jag säga att jag blev lite besviken, den håller inte måttet längre.  Har i princip bara druckigt kaffe på wayne's den senaste och måste säga att deras islatte med vaniljsmak slår 018s med hästlängder. Nu ska jag iväg på den sista visningen av "This is it" med Johanna, Ludde, Johan och Filip. Ha det bäst


Två söta tjejer

Köpte dessa och en liten present till Åsa men den får ni inte se. Halsbandet
kommer från Albrekts Guld och kostade ca 60 kr. Armbandet kommer
från BikBok och kostade 40 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback