Spinning

2009-11-11 @ 14:32:16

Nu sitter jag i skolan och fördriver tiden innan mitt spinningpass som börjar klockan 16.00. Jag orkade verkligen inte åka hem emellan. Funderar på att göra min spanskaläxa till imorgon så kan jag ägna kvällen åt något lite mera underhållande. När jag kommer hem ska jag lägga ut en gammal lista från bilddagboken hahha.. Herregud, jag som trodde jag aldrig haft en fjortis period. Jag hade fel. Over and out.


Mina kära vänner Lovisa och Linda och för kanske ett år sedan, hehe.
Jag är inne på Lovisas användare då jag har glömt mitt lösen. Och alla
hennes andra  bilder va på naturen, men den här bjuder hon nog på!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ja jag bjuder på den där ;) och vadå på naturen? :P

2009-11-11 @ 21:18:56
Postat av: linda

haha snygg bild!

2009-11-12 @ 09:32:36
URL: http://lindaskriverblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback