paintball

2009-11-27 @ 11:01:28
Idag är det klassens dag! Sps08 för hela slanten alltså. När vi slutar halv ett, så är det lunch som gäller och vid två bär det av mot Kåbo. Där ska vi spela paintball i två timmar. Jag kommer dö. Vi ska spela inomhus med mjuka bollar så förhoppningsvis klarar jag mig endå (går dock ett ryckte om att det kommer göra lika ont, aj). Sedan så åker vi tillbaka till skolan för att äta en gemensam middag, pestopasta med kyckling och sedan kladdis till efterrätt. Är super hungrig nu så detta hjälper icke. Efter det så ska vi leka lite lekar och så, som när man var liten. Är fett taggad.

Kollade även upp min frånvaro, 20 minuter ogiltig sedan jag började tvåan. GRYMT

Kommentarer
Postat av: Bavve amin

Såklart du får, fråga vad du vill! Yes jag bor i östra gottsunda ungefär vid sunnersta :)

2009-11-28 @ 00:48:43
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback