nymålat

2009-11-26 @ 22:49:52
Idag har det varit full rulle, hela dagen. När jag kom hem från skolan var min faster här och hade börjat måla mitt rum, så jag hjälpte till med det lilla jag kunde. Nu har jag rensat ut alla sommarkläder, bäddat nytt, och tagit in de nya möblerna. Känns dock fortfarande lite kalt utan gardiner och sådant. Kommer upp en bild när allt är klart. Juste! Har beställt hem en text som man kan klistra på  väggen, Carpe Diem men skrivstil. Betyder "fånga dagen" på latin. Nyss var jag ute på promenad med Matilda och tre hundar. Tre hundar är några hundar för mycket. Visst, jag älskar dom, men finns inget jobbigare än att hålla koll på alla koppel. Så ska dom busa, så vill den ena hem, den andra vill kissa och den tredje vill busa. Life is a bitch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback