Min fredag

2009-11-06 @ 20:15:12
Idag har jag fikat en hel del. Först på wayne's med Åsa, Johanna, Sofie och Ebba. Träffade även på Izabelle och Josefin, det var inte igår, saknar dom tiderna litegranna. Efter det så rullade jag och Nanna vidare till 018 för att träffa Ellinor och Jesper för att fika. Det var en trevlig dag med härliga människor. Jag åt världens godaste tacos med mor och syster alldeles nyss, är proppmätt. Snart kommer Ludde och Gustav och hämtar upp mig, sedan drar vi till Johanna i Kåbo. Ha de bäst!


Jag har blivit lite sugen på att börja använda ringar, köpte en igår men
sedan kom jag på att jag borde ha en del hemma. Så jag började leta
igenom lite gamla lådor och hittade detta. Det kan man kalla att fynda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback