kvällspromenad

2009-11-09 @ 19:03:21
Jag vet inte vad det är, men under den här tiden på året så går jag alltid promenader. Mestadels kvällstid, det har gjort i flera år. Visst, det är jättebra att man rör på sig, men jag går ju aldrig promenader på somaren, då det faktikst är varmt och skönt. Utan jag tror jag vill frysa. Jag vill nog plåga mig själv. Det måste vara mitt kall. Nu ska jag Wille och Ludde ta en promenad genom Sunnersta. Här i Gottsunda kan man ju inte gå, kan ju bli skjuten när som helst och det vill man ju inte. Ciao

Kommentarer
Postat av: sofie

så de va du som gick med ludde ;) jag undrade vem de va såg inte att de va du hah

2009-11-09 @ 20:41:27
Postat av: stiina

haha, japp det var jag :) du får joina någon dag nu n är du är i sunnersta!

2009-11-09 @ 20:45:44
URL: http://stinabirath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback