hejsanhoppsan lillebror

2009-11-22 @ 16:56:53
Jag vill tacka Matilda så hemskt mycket för hjälpen med bloggen. Den är inte helt klar en som sagt, det är ett stort projekt förstår ni, hehe. Igår var jag på fest hemma hos Amanda det var jättetrevligt och jag hade superkul. Glömde dock kameran hemma så kan inte bjussa på några roliga bilder. Idag har jag inte gjort så mycket. Arpine sov här, fast hon fick sova i ett annat rum, jag vill helst inte smittas av hennes sjukdomar. Gud vet vad hon bär på. Till frukost hade mamma bakat scones det var mums. Under resten av dagen har pappa varit här och hjälpt mig med att skruva ner lampan och rullgardinen och sådant. På torsdag ska det målas om! Vi försökte flytta på min garderob, men det visade sig vara helt omöjligt. Pappa sa att om vi försöker dra den i sidled så skulle den gå sönder. Så slutsatsen av det blev att jag ska tömma hela min garderob. Kul. Får passa på att rensa ut lite också. peace

Kommentarer
Postat av: arpine

jag bär på de sjukdomar du vill att jag ska bära på ;) hahah

2009-11-22 @ 17:06:56
URL: http://aarpine.blogg.se/
Postat av: Amanda

kul att du kom! och bra att du hade kul :D <3

2009-11-23 @ 10:08:30
URL: http://amandanotrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback