hahahaha

2009-11-11 @ 20:24:42
ÄR STAL DU SENAST NÅGONTING? har aldrig stulit något
HUR MÅNGA TIMMAR SOV DU INATT? cirka åtta timmar, försov mig lite
VILKEN FILM SÅG DU SENAST? hich med will smith igår
VILKEN INTERNETSIDA BESÖKTE DU SENAST? Bilddagboken.se och playahead.se
VAD SA DU SENAST TILL VEM? ta med nycklen! till min syrra som skulle ut
VEM FICK DU SENAST SMS FRÅN OCH VAD STOD DET? matilda: Yes!
VAD GJORDE DU IGÅR? jag var i skolan sen hos caroline en stund. sen tränade vi
VAD HAR DU GJORT IDAG? skolan sen skrivit en uppsats hemma
VAD SKA DU GÖRA IMORGON? gå i skolan ha ha.
HUR MÅNGA MSN-KONTAKTER HAR DU? vet inte rigtigt och pallar inte logga in
VILKET LAND BESÖKTE DU SENAST? grekland
HUR MÅNGA SNÄLLA KÄNNER DU? dom flesta jag känner är snälla, oftast
GODASTE ÖLEN? drocker inte öl
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV? navy CIS är på tv nu
VAD ÄR DET FÖR MÄRKE PÅ DIN DVD-SPELARE? technica
SENASTE KÖP? en jordgubbs smoothie och en morotskaka på 018
VAD HAR DU DÅLIGT SAMVETE FÖR? inget just nu
VAD HAR DU FÖR SKOR? sneakers
VAD HAR DU PÅ DIG FÖR KLÄDER IDAG? just nu, svarta shorts och en adidaströjja
VILKEN MUSIK HAR DU LYSSNAT PÅ IDAG? allt jag har på mobilen, do you hang up med shanye ward gick om ett antal gånger
GILLAR DU KAFFE? njaa islatte nån gång ibland
ÄR DU VEGETARIAN? nej det är jag inte
HAR DU SAGT ”JAG ÄLSKAR DIG” TILL NÅGON IDAG? nej det har jag inte gjort
HUR SVARAR DU I MOBILEN? hej det är stina!
VAD DRACK DU SENAST? apelsinjuice
GILLAR DU ATT LAGA MAT? ja det är roligt om jag inte tvingas till det
NÄR DRACK DU ALKOHOL SENAST? i fredags
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL? jag ska ta en dusch snart sen blir det tv
VAD LIGGER NEDANFÖR DIN SÄNG? ingenting
HAR DU ETT JOBB? nej, ska försöka skaffa
VAD SKRATTADE DU ÅT SENAST? nåt på youtube haha, crackkarlsson.
FOLKÖL I KYLEN? jag tror inte det, orkar inte gå och kolla
NÅGRA FRAMTIDSPLANER? jadå, lämna sverige
BRUTIT MOT NÅGON LAG? ja
NÅGRA MVG? syslöjd och engelska
NÅGON SOM FÖRSTÅR DIG? inte många
NÅGOT BEROENDE? läppbalsam haha, skulle inte klara en dag utan
FIKAT IDAG? nja lite kladdkaka..
ETT PAR CONVERSE? ja ett par gula inte snygga någonstans!
NÅGOT FAVORITMÄRKE? gillar adidas (a)
KÄRLEK I HJÄRTAT? inte så mkt för tillfället

till mitt försvar kan jag säga att detta är två år gammalt, jag var cool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback