Dagens i-landsproblem

2009-11-10 @ 21:20:44
Har börjat fundera lite kring nyårsklänning. Jag vet att det är väldigt tidigt, men varför stressa sista veckan när man kan börja leta redan nu. Förra året hade jag en tajt klänning i svart spets. Den var jättefin, men kostade också mera än vad den var värd egentligen. I år vill jag inte lägga massa onödiga pengar på en klänning jag kanske bara vill använda en gång. Fast det bästa vore ju att hitta en som supersnygg och som går att använda på andra lite finare tillställningar. Inte för att jag brukar gå på några men om jag någongång skulle. Jag vill ha en fodralklänning med djup rygg, eller en tubklänning med paljetter? Eller.. Det är svårt ibland.




Samtliga klänningar är från asos.com och kostar 400-500 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback