blablabla

2009-11-02 @ 23:39:43
Blev ingen fika med Ludde idag, men på onsdag så kör vi! Istället var jag hos Johanna, vi satt och drack te och pratade igenom lovet. Har hänt mer än vad det brukar på så få dagar. Har glömt ett av linnena jag köpte i Norge kvar där, det suger balle. Men nu ska jag sova och kolla på serier, as usual. Sov gott!
Vad jag fick med mig hem från Norge, både köpta saker och saker
jag har fått av min enormt generösa kusin. Favorit plagget är nog den
svarta transparanta tröjan. Har letat länge!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Shiiit, köpte du allt det där? Blir catwalk nästa gång vi ses <3

2009-11-04 @ 15:08:58
Postat av: emma

fabulous!

2009-11-04 @ 22:49:26
URL: http://emmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback