vintermys

2009-12-27 @ 15:20:49
Igår kväll åkte jag hem till Johanna och vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord i flera timmar. Ganska skönt att inte ha tv:n på utan bara njuta av sällskapet liksom. Vid elva tiden så bestämde vi oss för att ta en promenad som slutade hemma hos matte med pannkakor och blåbärssylt. Smaskens. Vi lärde också Matte att det egentligen är socker och smör man ska ha på pannkakorna, det är då dom blir som allra godast. Han gillade vår idé. Imorse var vi och tränade, första gången på två veckor för mig, och jag är mer förkyld än någonsin. Men kunde helt enkelt inte hålla mig längre. Efter all julmat var det skönt att äntligen få känna sig lite fräch igen. Nu ska vi duscha sedan kommer Filip hit och då är det baksmällan som gäller. Ha det bäst

Kommentarer
Postat av: j

pusss

2009-12-28 @ 17:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback