torsdagens

2009-12-03 @ 11:57:16
Nu drar jag iväg till skolan, redan torsdag. Dagarna bara rusar förbi. Jag vill att det ska gå fort och att det ska vara jullov nununu. Men endå så vill jag inte det, det är åtta dagar tills våran uppsats ska in, och gällande det får tiden gärna gå fram i snigelfart. Har skrivit två sidor svammel, inget på mvg nivå dirket.. Funderar på att nöja mig med ett vg i historia b. Jag är dock inte en person som brukar ge upp och nöja mig med något, men just nu känns det som att det är de ända jag kan göra. Uppsatser är inte min grej, men jag är fakitskt bra på andra saker. Man kan inte vara bra på allt. Ha en bra dag. Peace

T-shirt köpte på gina för länge sedan
Jeansleggings från vero moda
Skor kängor från skopunkten
Armband med nitar från grekland
Klocka också den från grekland

Kommentarer
Postat av: syster

jaa :) det skulle vara riktigt nice med jullov nu men vi får vänta ett litet tag till haha

2009-12-03 @ 20:11:15
Postat av: stina

ja vi får ju det :( 13 dagar bara!

2009-12-03 @ 23:26:59
URL: http://stinabirath.blogg.se/
Postat av: Sofia

SNYGGING! usch vad jag saknar dig. tycker du ska komma och hälsa på mig snart.. gärna typ, nu.

2009-12-04 @ 14:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback