sushi i kylan

2009-12-14 @ 18:44:20
Jag åt nyss sushi med mamma. Köpte en tolv-bitars och en nio-bitars det var då alldeles för mycket för oss två, det  blev ungefär hälften kvar. Nu är hon på möte och jag är hundvakt åt min lilla älskling. Snart kommer Matilda och då blir det en långpromenad i kylan. Jag tycker det känns som att det är mycket kallare idag än igår. Kanske bara är jag. Vill ha snö till julafton så det är nog lika bra att minusgraderna stannar kvar nu. Hitills har ju all snö som kommit smällt bort på två sekunder. Enligt mig ska det vara helt vitt och snötäckt hela julen och under nyårsafton. Sedan får det gärna försvinna illa kvickt. Nu plingar det på dörren. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback