saturday night fever

2009-12-12 @ 20:20:55
Jag är helt slut idag. Igår kväll var Matilda här och vi kollade på idol och sådära. Vi typ tolv ringer Samuel och frågar om vi vill dra dit och kolla på film med dem, varför inte liksom? Så vi fem tiden hade vi tänkt bege oss hem, men blev kvar. Slutsatsen av detta är; inte många timmars sömn. Idag har jag varit på Gränby centrum med mor och syster och kollat på julklappar och så. Hittade en potentiel nyårsklänning, gaaaaah. Nu ska jag göra mig i ordning lite och sedan dra till Johanna. Peace out people


Idag åkte den nya tröjan fram. Älskar den redan. Gillar min koncentrerade min på bild nummer ett, kan ju bli väldigt jobbigt att posa(?) ibland.
Skor converse
T-shirt JC
Leggings lackade från gina
Hårband bikbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback